Баварският суперспортист (не, няма грешка – и Audi се прави в Бавария!) се произвежда близо осем години. Последният фейслифт беше представен преди около 12 месеца, а наследникът на базата на Lamborghini Carbrera се очаква през 2014. Така че тунерите имаха и още имат достатъчно време да подобрят актуалния модел. Само за статистиката ще отбележим, че досега най-висока мощност – 1200 к.с. - е постигнала американската компания Underground Raсing чрез два турбокомпресора. Само че доработеното от нея R8 нямаше да бъде допуснато по обществените пътища на Германия. В класацията ни са включени и автомобили, които са интересни предимно с външните си подобрения, като Abt R8 GTS и GT-X650 на XXX-Performance.
Тунинг за Audi R8 по принцип не е нужен. Спортистът от Инголщат с 550 к.с., генерирани от 5,2-литров V10, е сред най-мощните модели от Германия. Една част от клиентите му винаги искат нещо повече – като по-атрактивна визия.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!