Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir TCT: два съединителя за двойно удоволствие

Main March 28, 2014 | Speed-Press.com A- A+ 9750 views | no comments

Скоростната кутия ни допадна с подаването на междинна газФилософията на двата съединителя беше възприета и от Alfa: първо италианците имплементираха трансмисията TCT в MiTo, а по-късно – и в Giulietta. И докато при малкия модел тя отнесе някои критики заради настройката си, то при компактния агрегатът се държи прекрасно. Той сменя шестте предавки пъргаво и уверено и работи хармонично в комбинация със Start-Stop система на 1,4-литровия турбобензинов двигател със 170 к.с. - единствения, с който ТСТ може да бъде поръчана у нас (срещу 2600 лева допълнително). Собствениците на Alfa Romeo издигат в култ удоволствието от шофирането – но за да му се насладят както подобава, те трябва да доплатят 360 лв. за „перата“ за смяна на предавките. Иначе напразно ще ги търсят зад волана... Подаването на междинна газ при превключване обаче е серийно – и доставя истинска наслада, особено по планински пътища, където Giulietta се чувства като у дома си благодарение на директното си управление и стегнатото си окачване. Трансмисията няма режим S, а вместо това си „позволява“ превключване при по-високи обороти, когато изберете Dynamic от DNA-превключвателя. Той променя „поведението“ на скоростната кутия, кормилното управление, двигателя и спирачната система в зависимост от желанията на водача.За разлика от някои конкуренти, избрали съединители в маслена баня, Alfa залага на „сухи“. Предимствата – по този начин отпада нуждата от помпи за маслото и теглото е намалено (до 81 кг), а съединителите не работят в условията на вискозно съпротивление.Това ни харесваМеждинната газ, която автоматично се подава при смяната на предавките: подхожда идеално на характера на автомобила.Това ни липсваТСТ и за другите двигатели – в България към момента тя може да бъде комбинирана единствено с 1,4-литровия MultiAir TCT със 170 „коня“.Това ни изненадваЛостчетата за превключване на предавките зад волана не са включени в доплащането за автоматика, а трябва да ги поръчате допълнително.ИзводTCT е не просто автоматик, който „случайно“ е попаднал в Alfa Romeo Giulietta. Трансмисията е настроена хармонично за работа с мотора и нещо повече – тя се вписва в идеологията на марката, позволявайки превключване в червената зона и с подаване на междинна газ. Както подобава на истинско cuore sportivo.Технически данни4-цил. редови, отпред напр.; 4 клапана на цил.; работен обем 1368 куб.см; мощност 125 кВт (170 к.с.) при 5500 об/мин; макс.въртящ момент 250 Нм при 2500 об/мин; предно задвижване; 6-степ.трансмисия с два съединителя; тегло 1265 кг; макс.скорост 218 км/ч. Цена: 45 900 лв.

 
Keywords:   Alfa Romeo
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...