Източник: www.kia.bg
207 839 модела с марка КИА са реализирани на международните пазари през май тази година, което представлява ръст от 18.7%
Продажбите на марката за изминалия месец в Северна Америка, Китай, Европа, основните пазари и Корея са се увеличили съответно с 48.4%, 28.8%, 19.2%, 7.0% и -5.0% спрямо май 2010г.
КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за май 2011г. възлиза на 207 839 броя. С това компанията регистрира ръст от 18.7% за изминалия месец.
По региони, продажбите на КИА през май са се увеличили съответно с 48.4% до 55 140 реализирани единици в Северна Америка, Китай – 28.8% (33 624 броя), Европа – 19.2% (41 139 броя), на основните пазари – 7.0% (39 924 броя). В Корея е отбелязан спад от 5.0% (38 012 броя).
Общите продажби на автомобилния бранд за първите 5 месеца на 2011г. в световен мащаб са се увеличили с 20.4% достигайки 988 011 броя. Най-голям дял марката придоби в Северна Америка с 226 078 продажби, което представлява ръст от 42.4%. В останалите региони марката регистрира почти двоен ръст: Китай – 17.6% (169 691 продажби), основните пазари – 15.9% (202 389 продажби), Европа – 15.5% (183 708 продажби) и Корея – 12.2% (206 145 продажби).
Бестселърът на марката за изминалия месец май продължава да бъде представителят на С-сегмента Черато (известен на някои пазари и под името Форте) с общо 38 204 продадени единици. Компактният CUV Спортидж и КИА Соренто заемат второ и трето място с реализирани съответно 28 563 броя и 18 459 броя. Четвъртото място е отредено за Рио с реализирани 18 191 единици. На 5-та позиция се подрежда градският кросоувър КИА Соул с регистрирани 17 812 продажби.
Г-н Thomas Oh, вицепрезидент и COO на КИА Моторс Корпорейшън заяви:С радост констатирахме факта, че за първите 5 месеца от настоящата година клиентите постепенно промениха възгледите си относно качеството, дизайна, представянето и цената на моделите КИА в позитивна посока. Това резултира в продажбените обеми, които надхвърлиха очакванията ни. Уверени сме в успеха на изцяло новите модели Пиканто и Рио, които от скоро се предлагат на световните пазари.
****
KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 13-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 2,1 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 172 страни. Днес КИА има 44 000 служители и годишни приходи от 2,02 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън "Силата да изненадваш – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!